Učenici četvrtog razreda pokazali su svoju kreativnost i programerske vještine, gdje su unutar nastavnog predmeta Informacijske digitalne kompetencije učili o programiranju u Scratchu. Tema ovog zanimljivog zadatka bila je izrada labirinta u kojem igrači upravljaju likom koji mora pronaći put do nagrade.

Uz pomoć jednostavnog, a moćnog alata Scratch, učenici su kreirali interaktivne igre, istražujući osnovne koncepte programiranja poput petlji, uvjeta i kontrole likova. Posebno se istaknuo rad učenika Antonia Vidića, čija je igra dostupna u interaktivnom obliku za igranje.

Antonio je osmislio izazovan i zabavan labirint, a njegovo rješenje odlikuje se jasnim dizajnom i inovativnim pristupom vođenju lika kroz prepreke do cilja. Pozivamo sve zainteresirane da zaigraju Antonijevu igru i iskušaju svoje vještine snalaženja!

Ovim projektom učenici su naučili kako tehnologiju koristiti na kreativan način, dok su razvijali logičko razmišljanje i rješavali probleme – vještine ključne za budućnost.

Skip to content