PROJEKTI
ERASMUS+
Mobilnost 1
Naša je učiteljica Hrvatskoga jezika Vlatka Vasilj u sklopu K1 Erasmus + mobilnosti u organizaciji EduFuturea posjetila početkom listopada glavni grad Finske Helsinki te glavni grad Estonije Tallinn. Slušala je predavanja i sudjelovala u radionicama o finskom i estonskom školstvu, posjetila je čak četiri škole (2 u Finskoj i 2 u Estoniji) te razgovarala s učenicima i učiteljima koji su joj spremno odgovarali na sva pitanja. Obišla je oba grada s licenciranim vodičima i tako saznala mnogo o njima te je upoznala kolegice i kolege iz različitih europskih država. Program je bio vrlo zanimljiv i poučan, predavači su bili izvrsni te bi svim učiteljima ovaj seminar toplo preporučila. Vratila se puna dojmova i ideja kako viđeno i naučeno uklopiti u svoj rad, a također joj se potvrdilo kako je i naše školstvo uglavnom dobro, a najvažnija karika su odnosi učenik – učitelj – roditelj. Finski i estonski učitelji vrlo su uvažavani i cijenjeni te ih država uvelike podupire i mnogo ulaže u školski sustav radi sveukupnog boljitka.
Mobilnost 2
Mobilnost 3
U sklopu K1 Erasmus+ projekta učiteljica naše škole Vlatka Vasilj posjetila je glavni grad Grčke Atenu te od 24. do 29. travnja sudjelovala na seminaru We are All Special: Inclusion and Support for students with Special Needs In and Out of the Classroom.
Tijekom tog tjedna slušala je izvrsna predavanja i sudjelovala u korisnim radionicama o uključivanju djece s posebnim potrebama u redovna razredna odjeljenja, a posebno vrijedne bile su razmjene iskustava između kolega iz drugih dijelova Europe. Naša učiteljica uvjerila se da su metode i načini poučavanja djece s posebnim potrebama u Hrvatskoj vrlo dobre, ali da nedostaje stručnih suradnika u radu s takvom djecom, pogotovo psihologa. Predavačica Foteini Tsioutsia vrsna je stručnjakinja u području rada s djecom s posebnim potrebama te je rado odgovarala na sva postavljena pitanja i iznalazila najbolje odgovore, a glumica Narod Shahinian pokazala je i naučila polaznike razne igre namijenjene upoznavanju i zbližavanju s djecom s posebnim potrebama. Svakom djetetu potrebno se individualno približiti, imajući u vidu različitost njihove individualnosti. Svi su se složili s tvrdnjom da učitelj treba biti otvoren prema novim izazovima s kojima se svakodnevno susreće u radu s takvom djecom i da se treba obrazovati cjeloživotno, a jedan od načina je i sudjelovanje na ovakvim edukacijama. Učitelji su uspjeli u slobodno vrijeme obići i znamenitosti Atene, što je boravak dodatno obogatilo te je tjedan protekao vrlo brzo.